dilluns, 31 de desembre del 2012

BIBLIOTEQUES ON LINE

Avui, m’agradaria fer una entrada per a mostrar un enllaç a la “Biblioteca virtual Miguel de Cervantes”. A mi m’encanta llegir, m’agrada moltíssim, de fet no puc concebre la meva existència sense un llibre a les meves mans. Tenc una biblioteca extensíssima on tenc multitud de llibres de tots temes i èpoques, però moltes vegades me fa ganes llegir alguna cosa que no tenc, i és aleshores quan recorro a les biblioteques virtuals: Miguel de Cervantes, Joan Lluis Vives, biblioteca americana, etc. i és a partir d’aquesta biblioteca la Miguel de Cervantes que puc accedir a totes les demés. Tenen multitud de llibres clàssics digitalitzats i són moltes les obres que he llegit online, o m´he descarregat per ampliar la meva biblioteca. És cert que m’encanta comprar llibres, que me’ls regalin, i anar ampliant cada vegada més les meves prestatgeries, però a vegades he de posar fre perquè són molts doblers i necessit controlar-me una mica. Moltes són les avantatges que ens donen les noves tecnologies, i aquesta per mi és importantíssima i imprescindible. Genial diria jo!
Vos deix l’enllaç perquè vosaltres pugueu comprovar tots els recursos dels que es poden fer ús a partir d’aquesta pàgina, i esper que pugueu gaudir tant com ho faig jo.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada