dijous, 15 de novembre del 2012

SIGNIFICAT D'AQUESTA MATÈRIA PER MI

Realment pens que és un gran repte per mi aquesta assignatura. Cert és que des de fa temps estic emprant noves tecnologies, però hi havia coses que desconeixia per moltes vegades que hagi usat l’ordinador. Avui he fet coses amb el power point que mai havia fet, no m’ha costat gaire però m’ha agradat. Pens que tot el que vaig aprenent a fer amb els programes que no són nous per mi, però dels quals desconeixia moltes coses, m’ajudaran en la meva futura tasca com educadora. El millor que en trec de fer aquestes coses, no són les feines que faig, que també ho són, és que vaig agafant nota per a poder-ho emprar en altres assignatures, en altres tasques. Me fa pensar en possibilitats que tenc per fer-ne ús a les pràctiques d’aquest any, en treballs, etc. 
En definitiva, crec que m’ajuden a PENSAR que sempre estimula el cervell per anar modificant-lo i estimulant-lo per tal de que els meus coneixements es vegin afavorits alhora que incrementats.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada